ماژول ارتباط نرمافزارهای تلگرام و Microsoft Dynamics CRM به جهت توسعه CRM و بهبود هرچه بیشتر این نرمافزار و افزایش درگاههای ارتباطی آن ایجاد شده است. در ادامه به بررسی نیازمندیها و امکانات این ماژول میپردازیم. اگر برای استفاده از ماژولهای مختلف CRM مایکروسافت مشکلی دارید یا برای خرید crm مایکروسافت نیاز به راهنمایی دارید میتوانید با شماره ۵۴۵۹۱۹۸۳ تماس بگیرید. مشاوران توسعه شبکه آداکآماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
نیازمندیها:
- Webogram سورس تلگرام تحت وب
- Node JS
- وب سرویس ارتباط به تلگرام و CRM
- IIS
- Microsoft SQL Server
- فرم تلگرام در CRM به جهت ثبت اطلاعات دریافتی
- سرور به جهت اجرای تلگرام
- Webogram سورس تلگرام تحت وب
پیشنهاد مطالعه
نرم افزار پشتیبانی آنلاین و اهمیت استفاده از آن برای کسب و کارها
امکانات:
- امکان ثبت تمامی پیامهای رد و بدل شده در CRM
- امکان ثبت تمامی فایلهای دریافتی در CRM
- امکان ثبت تمامی اشخاص در ارتباط در CRM
- امکان ثبت شماره موبایل و ID تلگرام شخص در ارتباط در CRM
- امکان ارسال پیام به ازای هر کاربر
پیشنهاد مطالعه
نرم افزار پشتیبانی آنلاین و اهمیت استفاده از آن برای کسب و کارها
- امکان ثبت اطلاعات در CRM و تنظیم مالک بر اساس مالک پیام دریافتی
- امکان ایجاد منو برای ارتباط بهتر با مشتری با قابلیت انتخاب شخصی که مشتری تمایل به ارتباط با آن را دارد
- امکان ارسال پیام گروهی به مخاطبین تلگرام
- امکان تعریف چندین کاربر با استفاده از یک شماره برای ارتباط با سرور تلگرام داخلی
- امکان محدود کردن لاگین فقط به یک شماره مشخص
نویسنده : تحریریه نرم افزار فالنیک
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟