دیالوگ نیز یکی دیگر از فرآیندهای موجود در CRM است و کار درخواست و پاسخ را انجام میدهد. گردش کارها در پشت صحنه و بدون دخالت کاربران و اغلب با دخالت کاربران کار میکند اما دیالوگها یک فرآیند دو طرفه با کاربر بوده و تمامی دستورات مربوط به درخواست و پاسخ و رفتن به مرحلهی بعدی فرآیند را از کاربر گرفته و با توجه به دستوراتی که کاربر و مقادیری که کاربر همان لحظه به سیستم میدهد، کار میکند. این نوع فرآیند یک نمای ویزارد از فرآیند به کاربر میدهد. در ادامه با توسعه شبکه آداکهمراه باشید تا در این مورد اطلاعات بیشتری بدست آورید. اگر در مورد نحوه کار با دیالوگ و سایر ماژولهای سی آر ام، نیاز به راهنمایی دارید یا برای خرید crm مایکروسافت نیاز به راهنمایی دارید، میتوانید با شماره ۵۴۵۹۱۹۸۳ تماس بگیرید.
گردش کار فرزند در CRM
گردش کار فرزند در گردش کار پدر ایجاد میشود و شما میتوانید آن را در گردش کارهای مرتبط صدا بزنید. این زمانی موثر است که یک سازمان تعداد زیادی گردش کار در حال اجرا دارد که بعضی از مراحل آنها شبیه هم است.
در اینجا گردش کار فرزند کمک موثری برای جلوگیری از تکرار فرآیندها و ذخیرهی زمان کاربران دارد. همچنین زمانیکه بخواهید ویرایشی انجام دهید، فقط همان گردش کار فرزند را ویرایش میکنید و دیگر گردش کارها بطور جداگانه ویرایش نمیشود. برای ایجاد یک گردش کار فرزند فقط کافیست مانند شکل زیر تیک فیلد ” به عنوان یک فرایند فرزند ” را بزنید.
و برای فراخوانی گردش کار فرزند، باید آن را در گردش کار پدر صدا بزنید . مانند شکل زیر:
نکته: گردش کار از ردهی دیالوگ هم میتواند بعنوان گردش کار فرزند هم ایجاد شود.