بلاگ

تماس تلفنی رایگان توسعه شبکه آداک (ایران اچ پی) برای مشاوره و پشتیبانی سرور


توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی) برای سهولت در دریافت مشاوره در بخش سرور، امکان تماس رایگان را در صفحه سرور سایت falnic.com، قرار داده است.

تماس تلفنی رایگان به این معناست که شما عزیزان می توانید با مراجعه به صفحه سرور و تکمیل فرم پشتیبانی سرور درخواست خود را ثبت نمایید و پس از آن سیستم ارتباط با مشتری ما شما را بطور خودکار به اولین کارشناس در دسترس در ایران اچ پی ارتباط  می دهد با این سرویس با خیالی راحت و بدون هزینه تماس و به رایگان  سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید و از یک مشاوره رایگان و تخصصی با کارشناسان ایران اچ پی لذت ببرید.

مشاوره و پشتیبانی سرور

مراحل در خواست تماس تلفنی رایگان به صورت زیر است:

۱. کلیک بر روی گزینه تماس تلفنی رایگان در صفحه سرور

۲. وارد نمودن نام و شماره موبایل در “فرم پشتیبانی سرور”

۳. کلیک بر روی دکمه تماس رایگان

۴. وارد کردن کد دریافتی از طریق پیامک در بخش مربوطه

۵. کلیک بر روی دکمه تماس رایگان

۶. تلفن همراه شما در حال زنگ خوردن است

۷. گوشی را بردارید و از یک تماس رایگان لذت ببرید

 

مشاوره و خرید سرور در فالنیک
توسعه شبکه آداکبا دارا بودن سبد کاملی از سرورهای اچ پی و تنها دارنده گارانتی رسمی و معتبر سرور اچ پی در ایران، آماده خدمت‌رسانی جهت مشاوره، فروش و پشتیبانی به مشتریان است. شما می‌توانید قبل از خرید، از کارشناسان فالنیک، مشاوره بگیرید.

مشاوره و خرید سرور

نویسنده : Falnic PR



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *