حضور موفق شرکت توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی) در نمایشگاه گارانتی و خدمات پس از فروش در راستای اهتمام این شرکت به توسعه فنی و فیزیکی خدمات پشتیبانی خود و افزایش رضایت مصرف کنندگان صورت گرفت.
این نمایشگاه از تاریخ ۵ تا ۸ خرداد ماه در محل مصلای بزرگ تهران با حضور بزرگترین شرکتهای تولیدی و ارائه دهنده خدمات پس از فروش و گارانتی برگزار گردید. نمایشگاه خدمات پس از فروش با هدف معرفی شرکتهای بزرگ تولیدی و خدماتی و آشنایی بازدید کنندگان با خدمات ارائه شده توسط آنها تشکیل گردیده است.
در همین راستا، توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی) به عنوان بزرگترین مرجع تخصصی ارائه دهنده خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات اچ پی در این نمایشگاه حضور یافت و به معرفی محصولات و خدمات خود پرداخت.
همزمان با این رویداد، توسعه شبکه آداکبا حضور جمعی از بزرگان صنف آی تی اقدام به افتتاح رسمی مرکز جدید خدمات پس از فروش خود نمود.