با انجام بررسی موردی در بازار ایران و تحلیل سهم فروش تجهیزات HPE در آن، به نکتهای دست مییابیم که بیانگر وجه مشترک آن با بازار جهانی است: بیشترین سهم فروش سرور در ایران و جهان، متعلق به HPE است.
سرورهای HPE که از زیرساختهای اصلی آیتی یا فناوری اطلاعات در کشور هستند از کیفیت بالایی در ساخت بهره بردهاند و تقریبا ۷۳ درصد از حجم فروش سرور به این برند اختصاص یافته است. از دیگر دلایل مقبولیت سرورهای HPE استفاده و کانفیگ راحت است که در کنار Uptime بالایی که فراهم میکنند به وجودآورنده حس اطمینان در استفادهکننده و مدیر سیستم هستند یعنی میتوان در سپردن مسئولیتهای حساس و کلیدی، به آنها اتکا کرد.
ما در شرکت تهران توسعه شبکه آداکدر حوزه سرورها و محصولات HPE تحت برند ایران اچ پی در ۶ ماهه نخست سال ۹۵ توانستهایم:
۱. برای ۲۵۰ کسب و کار و سازمان مختلف، سرورها و استوریجهای HPE را تامین و پشتیبانی کنیم که تقریبا ۴۰ درصد بازار این محصولات در ایران در ۶ ماهه نخست سال است.
۲. ایران اچ پی علاوه بر فروش محصولات با تمرکز بر ارایه راهکارهای پیشرفته فناوری اطلاعات و پشتیبانی محصولات و خدمات، کسب و کارها را در پیشبرد اهدافشان راهنمایی و پشتیبانی میکند. یکی از راهکارهایی که فراهم میکنیم، ارایه Carepackهای HPE به مشتریانمان است. این Carepackها بر اساس استانداردهای شرکت HPE تهیه و تدوین شده تا پاسخگوی هر چه بیشتر نیازهای کسب و کار شما باشد.
۳. در ردههای کسب و کارهای کوچک و متوسط، سرورهای سری ML و DL را همراه با Carepackهای متناسب با اهداف شما تهیه و ارایه شده است.
۴. در ردههای کسب و کارهای متوسط و بزرگ، با ارایه سرورهای سری Blade و استوریجهای ۳PAR و Synergy همراه با Carepackهای اختصاصی، همراه همیشگی کسب و کار شما هستیم.
تمرکز بر ارایه محصولات و خدمات با کیفیت و تکنولوژیهای جدید، از ویژگیهای وجودی ایران اچ پی است و این برند با پایبندی بر این اصل، بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه میکند.