بلاگ

اینفوگرافیک: ۹ مزیت اصلی Microsoft Dynamics CRM


CRM یا مدیریت روابط با مشتری، در اصلاح به عملکرد، استراتژی و تکنولوژی‌هایی اطلاق می‌شود که شرکت‌ها برای مدیریت و آنالیز تعاملات و داده‌های مشتری استفاده می‌کنند. هدف از خرید crm مایکروسافت ، بهبود روابط تجاری با مشتریان، رضایت مشتری و رشد میزان فروش است.

سیستم‌های CRM طوری طراحی شده‌اند که اطلاعات مشتریان را از کانال‌های متفاوتی گردآوری می‌کند که شامل وب سایت شرکت، تلفن، ایمیل، کالاها و رسانه اجتماعی است. همچنین اطلاعات شخصی مشتریان، سابقه خرید، اولویت ها و علایق خرید در اختیار کارمندان قرار می‌گیرد.

نرم افزار CRM اطلاعات مشتریان را در پایگاه داده CRM نگهداری می‌شود که به راحتی توسط کارمندان شرکت قابل دسترسی و مدیریت است.

خرید crm مایکروسافت
با خرید crm مایکروسافت کمتر کار کنید، بیشتر درآمد کسب کنید. با استفاده از نرم افزار سی آر ام فروش‌تان را افزایش دهید و کسب و کارتان را بهتر مدیریت و کنترل کنید. جهت مشاوره و خرید crm مایکروسافت، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

خرید crm مایکروسافت

نویسنده : تحریریه نرم افزار فالنیک



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *