Normal
۰
false
false
false
EN-US
X-NONE
AR-SA
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin-top:0in;
mso-para-margin-right:0in;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0in;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:Arial;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
“کمپین گارانتی با اصالت” کمپینی است که توسط اتحادیه فناوران رایانه راهاندازی شده است تا مردم را مطلع کند که در آیندهی نزدیک از نماد گارانتی برای صنف IT رونمایی می شود و از سال ۹۶ کلیه ارائهدهندگان خدمات گارانتی ملزم به دریافت این نماد هستند، توسعه شبکه آداک(ایران اچپی) نیز از شرکتهایی است که توسط این کمپین به عنوان شرکت ارایه دهنده خدمات پس از فروش در حوزه IT معرفی شده است.
از ابتدای سال ۹۴ تفاهم نامهای بین اتحادیه فناوران رایانه و سازمان حمایت از مصرف کننده به امضا رسید که هدف اصلی آن ریشهکنی کارتهای گارانتی بیاصالت و ساماندهی بازار خدمات پس از فروش بود.
در ادامه این حرکت کمپینی با عنوان “گارانتی با اصالت در ایران هم معنا دارد” توسط اتحادیه فناوران رایانه راهاندازی شده است که هدف آن معرفی نماد جدید برای ارائه گارانتی در صنف IT و شناساندن شرکتهایی که مجوز ارائه خدمات پس از فروش در حوزه IT را دارند معرفی کند.
شرکت توسعه شبکه آداک(ایران اچپی) از شرکتهایی است که موفق به اخذ مجوز ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی است که نام آن در لیست منتشر شده از طرف اتحادیه فناوران رایانه آمده است.
- بخشی از اهداف کمپین گارانتی با اصالت:
- ساماندهی خدمات پس از فروش
- ایجاد رونق در صنعت IT
- حمایت از حقوق مصرف کنندگان
- کمک به تامین کننده برای فروش محصولات
منبع: توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی)