در Dynamics CRM 2016 قابلیت این وجود ندارد که گردش کار بصورت زمانبندی شده اجرا شود. به عنوان مثال هفتهای یا ماهانه یا سالانه! هر چند با استفاده از مرحلهی “wait” و گردش کار فرزند نیز میتوان به این تابع دست یافت. حال در ادامه به چگونگی ایجاد گردش کار تکرار در نرم افزار سی آر ام ۲۰۱۶ میپردازیم.
- ابتدا مشخص کنید که گردش کار به چه شکل قرار است اجرا شود. زمانیکه “رکورد ایجاد شد” یا “بنا به درخواست کاربر” که بستگی به نیاز تجاری سازمان شما دارد. زمانیکه گزینه “بنا به درخواست کاربر” را علامت بزنیم تعداد اجراهای تکرار در گردش کار را محدود میکند. همچنین روند را “گردش کار فرزند” انتخاب میکنیم.
پیشنهاد مطالعه
نحوه جستجو در Microsoft Dynamics CRM
- حال مشخص کنید چه کارهایی قرار است در زمان اجرای گردش کار ایجاد شود، از قبیل ارسال ایمیل، ایجاد وظیفه یا تماس تلفنی و غیره.
- زمان انتظار برای تکرار بعدی گردش کار را اضافه کنید.
- در این مرحله گردش کار فرزند ایجاد کنید و همین گردش کار را دوباره فراخوانی کنید .
به تصویر زیر توجه کنید:
منبع: Powerobjects.com
نویسنده : تحریریه نرم افزار فالنیک
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟