بلاگ

درباره Zoho CRM بیشتر بدانید


یکی دیگر از شرکت‌هایی که نرم افزار سی آر ام بطور آنلاین ارائه می‌دهد، شرکت Zoho است که در سال ۱۹۹۶ در کالیفرنیا تاسیس شده است. این شرکت مشتریان بسیاری را به خود جذب کرده است و تا امروز ورژن های مختلفی را برای CRM خود ارائه داده است. در این مقاله به بررسی نرم افزار Zoho CRM خواهیم پرداخت تا با امکانات و قابلیت‌های آن بیشتر آشنا شویم. با توسعه شبکه آداکهمراه باشید:

معرفی Zoho CRM

شرکت Zoho نرم افزار CRM خود را کاملا بطور آنلاین ارائه می‌دهد و یکی از مواردی که به خود می بالد قیمت کم ارائه سرویس آن نسبت به رقبای خود است و نحوه خرید لایسنس آن بصورت هر کاربر در ماه است.

Zoho CRM قابلیت‌های بسیار زیاد و خاصی ندارد اما بعضی از قابلیت‌های آن متفاوت و مخصوص خودش هست که با خریداری آن، شما می‌‍توانید از آنها استفاده کنید و بیشتر در قسمت فروش و بازاریابی می‌توان از آن استفاده کرد.

از قابلیت‌های آن می‌توان به ارتباط آن با شبکه‌های اجتماعی مانند توییترو فیس بوک، امکان اتصال به Outlook، امکان چت داخل نرم افزار، امکان تماس صوتی با مشتریان، Google AdWords ، امکان ایجاد SandBoxهای مختلف و … نام برد.

درباره Zoho CRM

محیط ساده و راحتی که دارد کاربر را به هیچ عنوان خسته نمی‌کند و کاربر با آن احساس راحتی دارد.

درباره Zoho CRM

شما در نرم افزار Zoho CRM می‌توانید اطلاعات مشتریان خود را ثبت کنید و با آنها از طریق ایمیل و تماس تلفنی در ارتباط باشید و برای آنها وظیفه یا Event ایجاد کنید.

خرید crm مایکروسافت
با خرید crm مایکروسافت کمتر کار کنید، بیشتر درآمد کسب کنید. با استفاده از نرم افزار سی آر ام فروش‌تان را افزایش دهید و کسب و کارتان را بهتر مدیریت و کنترل کنید. جهت مشاوره و خرید crm مایکروسافت، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

خرید crm مایکروسافت

همچنین می‌توانید سطوح دسترسی‌های مختلفی را برای رکوردها و اطلاعات خود ایجاد و تعریف کنید و یا دسترسی را برای IPهای خاص ایجاد کنید.

یکی دیگر از مزیت های Zoho CRM امکان ایجاد فرم‌های جدید به نام Module است که می‌توانید در آن فیلدهای خود با نوع داده مختلف را درست کنید.

درباره Zoho CRM

یکی از قابلیت‌های منحصر بفرد Zoho CRM ، امکان دریافت اطلاعات و تحلیل آن از طریق Google AdWords است که می‌توانید از آن برای منظورهای مختلف استفاده کنید.

درباره Zoho CRM

در Zoho CRM شما می‌توانید Automationهای مختلفی را ایجاد کنید.

۱) Workflow نیز ایجاد کنید تا از طریق آن عملیات‌های مختلف انجام دهید.

این قسمت بسیار ساده بوده و می‌توانید کارهایی مانند ارسال ایمیل انجام دهید.

درباره Zoho CRM

۲) Approval ها که می‌توانید از طریق آن تائید انجام کار و یا روندی را مشخص کنید.

درباره Zoho CRM

دیگر Automationهایی که در این قسمت است ، Scheduling ، Case Scalation Rules ، WebForms و Assignment Ruls نیز می باشد.

قابلیت دیگر آن Advance Filter است که از طریق آن می‌توانید به رکوردهای خود از طریق فیلتر کردن اطلاعات دسترسی داشته باشید.

درباره Zoho CRM

قابلیت دیگری که Zoho CRM به شما می‌دهد، امکان اتصال و Integrate شدن با Microsoft Outlook است که می‌توانید از آن طریق به قسمت‌هایی از نرم افزار خود دسترسی داشته باشید.

درباره Zoho CRM

داشبوردها و نمایش گزارشات در نمودارها نیز بخشی از Zoho CRM است که از طریق آن شما می‌توانید برای دیدن گزارش‌های روزانه ، هفتگی و ماهیانه خود استفاده کنید.

درباره Zoho CRM

شما می‌توانید داخل Zoho CRM گزارش‌های سفارشی خود را بسازید و به آنها در قسمت‌های مختلف دسترسی داشته باشید. برای این کار، کافی است از خود نرم افزار اقدام کنید و با آموزش‌هایی که شرکت Zoho در این خصوص ارائه داده است، گزارش خود را بسازید.

درباره Zoho CRM

گفتنیست شما می‌توانید از طریق تبلت یا موبایل خود هم نرم افزار Zoho CRM را اجرا کنید و ورژن مناسب با دستگاه خود را ببینید.

 

خرید crm مایکروسافت
با خرید crm مایکروسافت کمتر کار کنید، بیشتر درآمد کسب کنید. با استفاده از نرم افزار سی آر ام فروش‌تان را افزایش دهید و کسب و کارتان را بهتر مدیریت و کنترل کنید. جهت مشاوره و خرید crm مایکروسافت، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

خرید crm مایکروسافت

نویسنده : تحریریه نرم افزار فالنیک



منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *