تعریف و مدیریت گردش کارها بهترین روش ممکن است که نرم افزار سی آر ام این قابلیت را برای سیستماتیک کردن فرآیندهای سازمان فراهم کرده است.
گردش کار (workflow) در سی آر ام
گردش کار (workflow) اشاره به مکانیزه کردن فرآیندها یا مرتبط سازی فرآیندها دارد. هر کاربر میتواند موارد مختلف کاری را در قالب پروژههای متفاوت ثبت کرده و جزئیات آنها را به صورت کار و وظایف متفاوت، با تعیین زمان اجرای خاص و یا اولویتبندی مناسب ثبت کند. به همین دلیل زمان، انرژی و هزینههای سازمان به شکل قابل توجهی کاهش پیدا میکند.
گردش کار به شما اجازه میدهد تا به صورت خودکار، بسیاری از وظایف کسبوکار، در محدوده زمانی مشخص انجام شود.
این وظایف مواردی هم چون ارسال ایمیل، ایجاد یک رکورد، قرار ملاقات و یا بروزرسانی فیلدهای مختلف را شامل میشود. علاوه بر کارهایی که به افراد محول میکنید خود سیستم هم میتواند به صورت خودکار کارهایی از قبیل ارسال ایمیل، پیامک، یادآوری، ارسال به کارتابل و کارهایی شبیه این را انجام دهد. به عبارت دیگر، کاربر توانایی تشخیص نتیجه را دارد.
اجرای گردش کار بصورت حرفهای برای ساماندهی کارها انجام میشود که شما میتوانید لیستی از کارها را در آن تعریف کنید. به عنوان مثال:
- اگر مشتری قصد خرید داشت و کارمند این موضوع را فراموش کرده بود، در بازه زمانی که کارمند مشخص میکند به او یادآوری کند .
- برای گرفتن مرخصی دیگر نیاز به کاغذ بازی و صرف وقت نیست. کارمند میتواند فرم مرخصی را در سیستم ایجاد کند وبلافاصله بعد ازذخیره فعالیتی برای مدیران ارسال میشود و بعد از تایید (یعنی تکمیل کردن وظیفه) فرآیند مرخصی به اتمام میرسد.
- و …
شما میتوانید برای دریافت خدمات Microsoft Dynamics CRM با شماره ۰۲۱۸۳۶۳ داخلی ۱۵۴ تماس گرفته تا کارشناس ما با ارائه مشاوره تخصصی، راهنمای شما باشند.
همچنین میتوانید برای آشنایی بیشتر با حدمات CRM به لینک زیر مراجعه کنید: