زمانی که شما یک موجودیت در CRM ایجاد میکنید، به طور خودکار یک آیکن پیش فرض برای آن موجودیت اختصاص داده میشود که همهی موجودیتهایی که کاربر ایجاد میکند دارای آیکن یکسانی هستند. اگر سازمان شما دارای موجودیت های متعددی است، تغییر دادن آیکن با میل و سلیقهی سازمان میتواند در ظاهر نرم افزار و جداسازی آن کمک کند. حال در این مقاله با آموزش تغییر یا اضافه کردن آیکن برای موجودیت در CRM با ما همراه باشید. اگر برای اضافه کردن آیکن برای موجودیت در CRM نیاز به کمک دارید یا به دنبال خرید crm مایکروسافت سفارشی شده هستید، میتوانید از مشاوره نیروهای متخصص توسعه شبکه آداککمک بگیرید.
نکته: شما نمیتوانید موجودیت های ایجاد شده توسط سیستم را تغییر دهید.
شما میتوانید دو نوع آیکن با خصوصیات زیر را بارگذاری کنید:
- آیکن در Web application:
- در سایز ۱۶*۱۶
- با فرمت .gif, .png, یا .jpg
- و بیشتر از ۱۰ کیلوبایت نباشد.
- آیکن برای فرمهای موجودیت:
- در سایز ۳۲*۳۲
- ۱۶ رنگ
- با فرمت .ico
- و بیشتر از ۱۰ کیلوبایت نباشد.
نکته: حتما بررسی کنید که دسترسی ادمین سیستم و یا سفارشی سازی کنندهی سیستم را داشته باشید.
۱- مراحل زیر را برای تغییر آیکن انجام دهید:
Setting/ customization/ customize the System
۲- حال موجودیت موردنظر را انتخاب و روی Update Icons کلیک کنید.
۳- در پنجرهی باز شده، در قسمت Icon in Web application یا Icon for Entity Forms روی کلیک و تصویر مورد نظرتان را انتخاب و در نهایت روی ok کلیک کنید.
۴- در قسمت command bar در منوی فایل روی save کلیک کنید.
۵- بعد از اینکه سفارشی سازی کامل شد روی publish کلیک کنید.
۶- و در پایان روی publish all customization برای انتشار نهایی کلیک کنید.
نکته: در Dynamics 365 تغییرات publish نخواهند شد تا زمانی که یکبار Dynamics 365 client را ببندید و دوباره باز کنید.