شما میتوانید با استفاده از Business Rules در CRM، بدون به کارگیری کدهای جاوا اسکریپت یا پلاگین نویسی قوانینی را بر روی فرم مورد نظر ایجاد کنید. به این صورت Business Rules میتواند تغییرات سریع را پیاده سازی کند. اگر در مورد کار با نرم افزار سی آر ام یا مزایای استفاده و خرید crm مایکروسافت سوالی دارید میتوانید با شماره ۵۴۵۹۱۹۸۳ تماس بگیرید تا کارشناسان توسعه شبکه آداکشما را راهنمایی کنند.
با ترکیب شرطها و عملیات، شما میتوانید کارهای زیر را با Business Rules انجام دهید:
- مقداردهی به فیلدها
- پاک کردن مقدار فیلدها
- مخفی کردن یا نشان دادن فیلدها
- فعال یا غیر فعال کردن فیلدها
- نشان دادن پیغام خطا
- محاسبات بر روی فیلدها
ایجاد Business Rules در CRM
۱- برای ایجاد Business Rules به مسیر Settings > Customization رفته و موجودیت مورد نظر را انتخاب کنید . (در نظر داشته باشید که زبان نرم افزار حتما انگلیسی باشد.)
۲- بعد از کلیک روی گزینه مشخص شده، یک Business Rules جدید ایجاد کنید تا پنجرهی زیر نمایان شود:
۳- در قسمت مشخص شده میتوانید شرطهای مورد نظر را تعیین کنید و در مرحلهی بعد (Action) عملیات مورد نظری که میخواهید، روی فیلدها انجام دهید و در نهایت برای Business Rules یک نام تعریف و آن را ذخیره و فعال کنید.