بلاگ

حضور آچارباز در الکامپ ۹۷

  حضور آچارباز در الکامپ ۹۷ نمایشگاه الکامپ یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های عرصه فناوری و IT است که همه ساله در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و شرکت‎‌های بزرگ داخلی و خارجی صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات به معرفی و نمایش محصولات و خدمات جدید خود می‌پردازند.

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

در این رویداد که توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار می‌شود، بیشتر از ۳۰۰ شرکت داخلی، ۴۸۰ استارتاپ و ۲۰ شرکت خارجی حضور دارند.

آچارباز نیز به عنوان یکی از استارتاپ‌های فعال در زمینه کارهای خدماتی، تعمیرات و گارانتی تجهیزات الکترونیکی با پشتوانه ۲۲ سال تجربه از شرکت توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی) در این نمایشگاه، در بخش الکام استارز حضور دارد.

آچارباز فعالیت رسمی خود را از اسفند سال ۱۳۹۵ شروع کرد و تا به امروز قدم بسیار بزرگی را در زمینه ارائه خدمات آنلاین به مشتریان خود برداشته است.

غلامحسین بشیرنژاد، مدیرعامل شرکت توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی) در رابطه با راه‌اندازی سرویس آچارباز گفت:

.تجهیزات شکبه

 

  حضور آچارباز در الکامپ ۹۷ نمایشگاه الکامپ” هرکسی در خانه یا محل کار خود حتما با مواردی برخورد داشته که نیازمند یک سرویسکار برای تعمیر دستگاه‌های خود بوده است. در این زمینه همانطور که از سال گذشته در نمایشگاه الکامپ برنامه‌ریزی و اعلام کرده بودیم، با توجه به تجربه چندین ساله‌ی توسعه شبکه آداکدر زمینه خدمات، در حال راه‌اندازی سرویسی بوده‌ایم که بتواند این نیاز مهم بازار را به طور گسترده مرتفع کند. به گفته مدیر عامل فالنیک، مهم‌ترین قابلیت فنی این سامانه، ساختاری است که برای آموزش و انتخاب سرویسکاران و سپس نظارت بر کار آنها توسط توسعه شبکه آداکتهیه شده است. چرا که سیاست آچارباز اعزام کارشناس متخصص است و نه دلالی خدمات.

آچارباز بعد از اتمام خدمت، از مشتریان خود نظرسنجی کرده و نسبت به آن پاسخگو خواهد بود. این جریانی است که بدلیل هزینه‌های پرسنلی بالا در بسیاری از اپلیکیشن‌های مشابه رعایت نمی‌شود! اما این امر در سامانه آچارباز بدلیل توان توسعه شبکه آداکاز منظر مالی و تجربه‌ای، همواره در اولویت است.

تکمیلی: نسخه جدید اپ آچارباز منتشر شد

نسخه جدید اپ آچارباز با تغییرات گسترده و امکانات بیشتر در بیست و چهارمین دوره از نمایشگاه الکامپ رونمایی شد. شما می‌توانید برای دانلود اپ به آدرس زیر مراجعه کنید:

دانلود اپ

مکان: محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران – سالن (۹ و ۸) – غرفه ۲۶۴

منتظر شما هستیم.

آچارباز، سامانه آنلاین اعزام تعمیرکار به محل

برخی از مطالب مرتبط:

درباره Mapping در CRM بیشتر بدانید

چگونه در Dynamics CRM گردش کارهای تکرار شونده ایجاد کنیم؟

واقعیت مجازی چیست ؟ چه کاربردی در آموزش مجازی دارد؟

۵ پست برتر وبلاگ توسعه شبکه آداک در سال ۹۷ به انتخاب سردبیر

گردش کار در CRM به چه معناست؟

منبع

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *