بلاگ

قابلیت app در Dynamics 365 Microsoft

قابلیت app در Dynamics 365 Microsoft:

محیط طراحی قابلیت app به شما کمک می‌کند تمام  اجزاء را به راحتی اضافه و یا حذف کرده و محیط کاری خود را بدون نیاز به نوشتن کد، طراحی کنید.

در ابتدا برای طراحی، لازم است با مفاهیم Area و Group،Subarea آشنا شویم:

Area: همانگونه که در تصویر مشخص شده‌ به قسمت‌های اصلی نرم‌افزار Areaگفته می‌شود که می‌تواند شامل واحدهای سازمانی شما نیز باشد.

Group: درArea، دسته‌بندی‌هایی وجود دارد،به آنها Group گفته می‌شود.

Subarea: به بخش‌های موجود در دسته‌بندی Subare گفته می‌شود که شامل موجودیت‌ها‌، داشبوردها،Web resource  وURLها است.

پس از آشنایی با مفاهیم بالا به سراغ مراحل طراحی می‌رویم:

  • درقسمت App، روی دکمه New کلیک می‌کنیم و در صفحه Create New App، دیتاهای زیر را وارد می‌کنیم:
  • Description: توضیح کلی در خصوص علت ایجاد App را در Description وارد می‌کنیم.
  • Icon: به صورت پیش‌فرض یک آیکون کوچک برای App ایجاد می‌شود. برای تغییر آن، می‌توانید آیکون موجود در چک باکس را پاک کرده و Webresource مودنظررا انتخاب کنید.
  • Use Existing Solution To Create The App چگونه است؟

با انتخاب Existing Solution از بین سولوشن‌های موجود، Componentهای آن به قابلیت app اضافه و می توانید فضای جدیدی با آنها ایجاد کنید.

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

برخی از مطالب مرتبط:

مقایسه Microsoft Dynamics 365 با دیگر نرم افزارهای CRM

تنظیمات Activity Feed در نرم افزار Microsoft CRM

آیا تاریخچه‌ Microsoft Dynamics CRM را می‌دانید؟

یکپارچگی Microsoft Dynamics CRM با دیگر محصولات مایکروسافت

چگونه در Dynamics CRM گردش کارهای تکرار شونده ایجاد کنیم؟

Manage Role

  • یکی دیگر از قابلیت‌های مهم در بخش قابلیت app ، تخصیص دسترسی است؛ شما می‌توانید به قابلیت app خود گروه های دسترسی خاصی را اختصاص دهید. برای انجام این کار مراحل زیر را انجام دهید:

به قسمت Settings > My Apps بروید درقسمت بالای سمت راست صفحه، گزینه More options (…) و سپس Manage Roles را انتخاب کرده و اطلاعات زیر را در Manage Roles وارد کنید:

در صورت تمایل می‌توانید یک آدرس URL ساده دیگر وارد کنید.

پیشنهاد مطالعه

Roles: شما می‌توانید دراین قسمت، نحوه اختصاص دسترسی را تعیین کنید؛ با انتخاب گزینه Give Access Only To These Roles، می‌توانید گروه دسترسی‌های موردنظر را انتخاب کرده و یا با انتخاب Access To All Security Roles، به همه گروه‌های موجود دسترسی دهید.

برای ویرایش قابلیت app های موجود، می‌توانید مراحل زیر را طی کنید:

Settings > Customizations> Customize the System> Under Components< Client Extensions

سپس App مورد نظر را انتخاب کرده و روی آن دوبار کلیک کنید.

منبع:
docs.microsoft.com

مشاوره و خرید تجهیزات شبکه ، سرور، اکتیو، پسیو
شرکت توسعه شبکه آداک با بیش از 20 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه فروش تجهیزات شبکه (اکتیو و پسیو)، سرورهای HPE و ملزومات ماشینهای اداری آماده مشاوره ، طراحی و خدمات مربوط به دیتاسنترها ، عرضه رک های دیجیتالی هوشمند مخصوص اتاق سرور، و خدمات کابل کشی طبق استاندارد BICSI و ، TIAتوسط تکنسین ها و مهندسین مجرب و با پشتوانه فنی بیش از ده ها قرارداد پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سازمانها، شرکت ها و کارخانجات صنعتی ایران، شما را تا مقصد پروژه همراهی خواهیم کرد. قبل از خرید با کارشناسان آداک در تماس باشید. شماره تماس 021-91303098 ده خط .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *