یکی از قابلیتهای جدیدی که در نسخه ۲۰۱۶ مایکروسافت داینامیک crm میتوان به آن اشاره کرد و از آن بهره برد، امکان افزودن و اجرای Action در Workflow، Dialog و Actionها است. از طریق این قسمت شما میتوانید یک Action پیش فرض یا یک Action کاملا سفارشی را در هر جایی از فرآیند خود فراخوانی و اجرا کنید.
با انتخاب این قسمت شما میتوانید دو طبقه بندی از Actionها را مشاهده کنید.
- Process Actions: شامل Actionهایی است که کاربر تعریف کرده است
- Command Actions: شامل Action(Command)هایی است که بطور پیش فرض در سیستم وجود دارد.
با انتخاب هرکدام از این Actionها شما میتوانید تنظیمات مربوط به آن را انجام داده و بر روی موجودیت خود آن را اجرا کنید.
در ضمن پس از انتخاب Action مورد نظر خود، در فیلد Entity میتوانید موجودیت مربوط به آن را ببینید و یا از لیست در صورت وجود چندتا، آن را انتخاب کنید و پس از آن با کلیک کردن بروی دکمه Set Properties تنظیمات آن Action را انجام دهید.
تعدادی از Actionهای پیش فرضی که شاید برای ما آشنا و کاربردی باشند در لیست زیر به اختصار توضیح داده شده است.
- ADD TO QUEUE: افزودن یک آیتم به صف
- ADD USER TO RECORD TEAM: افزودن یک کاربر به لیست Team Access
- REMOVE USER FROM RECORD TEAM: حذف یک کاربر از لیست Team Access
- CLOSE OPPORTUNITY: بستن یک فرصت تجاری با اعمال موارد متعدد در تنظیمات مربوطه
- QUALIFY LEAD: تائید صلاحیت کردن سرنخ
- REVISE: بازبینی پیش فاکتور (پیشنهاد قیمت)
- SET PROCESS: تنظیم یک Business Process Flow برای یک رکورد مشخص
همانطور که توضیح داده شد قابلیت های این بخش به ما کمک میکند تا بتوانیم فرآیندهای پیچیدهتر و قدرتمندتری را انجام دهیم.
امیدواریم با خواندن این مقاله بتوانید به سازمان خود کمک بسزایی کنید.
منبع: توسعه شبکه آداک(ایران اچ پی)